Prøv fx at kikke hos Squadra Sportiva. De har forskellige længder af tyverisikrede hjulbolte. Kik under Spacers & bolts fx;
shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Classic-...ts:::1_21_5_499.html
shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156...-M12x1-25::6021.html
Ps.:
T. Hansens låsebolte er noget bras. Man bør kun købe låsebolte (og andet) der, hvis man ikke kan finde andet. Rillerne, hvor toppen skal gå ind, er forskellige fra alle andre toppe, og delene er alt for bløde. Efter nogle få års brug på min Alfa 156, var både sikringsbolte og den top, der fulgte med fra T-Hansen så slidt, at jeg ikke kunne kun få hjulene af, fordi hjulnøglen hele tiden gled af.
Havde aldrig været brugt andet end håndkraft og ”forsigtig” på- og afmontering, men aldrig trykluft eller nogen form for overspænding. I øvrigt fejlede de øvrige, originale hjulbolte fra fabrikken jo ikke noget.
Uanset, hvad de lovede, da jeg købte låseboltene, kunne T-Hansen ikke genanskaffe den top, jeg skulle bruge
.
Efter at jeg havde købt en batteridrevet (hjul-) møtrikspænder hos Harald Nyborg formedelst (vist nok) 650 kr. inkl. batteri
- lykkedes det med nød og næppe at få løsnet T-Hansen boltene.
Hvis man kører med T-Hansen-bolte, kan jeg således kun anbefale, at man skynder sig at få dem udskiftet.