Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin


Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Alfa Romeo Spider Veloce 1978 - indkaldt til syn !

Alfa Romeo Spider Veloce 1978 - indkaldt til syn ! 23.03.2019 09:45 #29914

I slutningen af januar fik jeg meddelelse om, at min Spider var indkaldt til syn - senest d. 02.04.
Den stod klodset op, idet jeg var igang med at ændre forlygterne fra USA-version til EU version. De forreste kofangere var også afmonterede ligesom inderskærmene var taget ud afh. ændringenerne ved forlygterne. Der var også lige en skiferie der skulle overstået - og hvad kunne der ellers være af småting der skulle ordnes inden syn. Jeg måtte til at få tingene ordnet - så på trods af vinter/regn/kulde og våde veje måtte jeg se om det kunne passes ind at få køretøjet gjort klar. Havde ikke regnet med, at den skulle ud i rigtig dagslys for omkring 01. maj.
Det lykkedes, og i går d. 22.03. fik jeg køretøjet synet og godkendt - uden anmærkninger. Meget fornuftig synsmand - som dog til slut - efter den obligatoriske køretur bekendtgjorde: "den kører jo rigtig fint; men jeg skal aldrig have sådan en vogn. Jeg kan næsten ikke komme ud igen". Stort smil fra synsmand og undertegnede - god week-end til alle.
Mvh. Jens Chr. Noes

Sv: Alfa Romeo Spider Veloce 1978 - indkaldt til syn ! 29.03.2019 17:32 #29959

Jens Chr. Noes skrev:
I slutningen af januar fik jeg meddelelse om, at min Spider var indkaldt til syn - senest d. 02.04.

Det gjorde jeg også til Giuliaen Det er ikke meget tid de giver til årests første opstart/test ...

Jens Chr. Noes skrev:
Det lykkedes, og i går d. 22.03. fik jeg køretøjet synet og godkendt - uden anmærkninger.

Det klarede jeg så i dag - så er der otte år til næste gang
Lars
Giulietta 1750 TBi TCT
Giulia 1300 Super
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.08 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark