Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin


Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Nogen som kender denne GTV 2000

Sv:Nogen som kender denne GTV 2000 02.09.2010 14:02 #3948

Peter Dyrelund skrev:

Hvis den ikke har været registreret i Danmark og ikke har nogle papirer (udenlandsk registreringsattest), kan den i praksis kun anvendes til reservedele.


En fin anledning til at bygge en racerbil

Sv:Nogen som kender denne GTV 2000 02.09.2010 20:02 #3950

Lad os høre hvordan det går med "aktindsigten".

Måske kan de finde det tidligere registreringsnummer og den seneste ejer ved hjælp af stelnummeret. Og når man har fundet den tidligere ejer, kan han jo kontaktes, så det kan afklares, om han er indforstået med, at der udskrives en genpart af reg.attesten.

Normalt er det imidlertid lukket land hos Centralregisteret. Selv ikke inkasso-firmaer kan få oplysning om, hvem der ejer en bestemt bil. De har ellers en særlig interesse heri, hvis en person skylder penge, som ikke kan inddrives, men hvor personen ser ud til at eje en given bil, som der så kunne gøres udlæg i.


mvh
Peter D
Alfasud 1.2 ti 1977, Alfasud 1.5 ti 1982, Alfasud 1.5 ti QV 1982, Alfa 145 1.6 T.Spark 1998

Sv:Nogen som kender denne GTV 2000 12.09.2010 22:09 #4029

Er der overhovedet intet i bilen der kan hjælpe med hvor bilen kommer fra (ud over vores fine klub mærke) her tænker jeg på nøglering, p-skive, stempler i service bog eller lignende, måske kan man gå baglæns den vej.

Sv:Nogen som kender denne GTV 2000 17.09.2010 02:24 #4045

Peter Binderup skrev:
Er der overhovedet intet i bilen der kan hjælpe med hvor bilen kommer fra (ud over vores fine klub mærke) her tænker jeg på nøglering, p-skive, stempler i service bog eller lignende, måske kan man gå baglæns den vej.


Muligheden er nok tilstede...
Men jeg har faktisk ikke fået den hentet hjem endnu... Har lidt travlt på job, med at bringe noget grøn energi ud i verden.

Men.
Jeg har dog scooret mig to andre motorer til mit projekt.
Så skulle der kunne samles min. en komplet.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.07 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark