Det kræver som sådan ikke specialværktøj, bare et par sæt 1/4" topnøglesæt så du har rigeligt kardanled og forlængere.
Jeg tror at du skal starte din søgning ved det led der sidder direkte under gearstangen, da det er konstruktionens svaghed. Isoskifteren er kompliceret, men burde ikke kunne sætte sig sådan fast. Den har dog den svaghed at et af "ørene" på den langsgående skiftearm har det med at knække i svejsningen.
Reservedele til gearskiftet har jeg kun fundet ved en amerikansk leverandør, RSNurburg tror jeg det var. Jeg har i stedet selv lavet bøsningen under gearstangen på en drejebænk og reneveret isoskifteren med gode brugte og nogle tilpassede universelle kugleled.
Derudover benytter jeg Refako og mekonomen til de mest almindelige sliddele eller hvis jeg mangler det her og nu.
Derudover har stelvio og EBspares i england et solidt udvalg og forholdsvis fornuftige reservedele.
Når det kommer til reservedele er google din ven
Vær forberedt på at du skal ofre blod til din Alfa, hvis ikke du får skrabet knoerne eller på anden vis slået dig, er alfaguderne ikke tilfredse og du vil hurtigt fånye problemer. Ofrer du derimod blod giver det som regel 14 dages problemfri kørsel.
Held og lykke