Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Ny GTV hentet

Sv: Ny GTV hentet 25.03.2015 13:42 #17816

Den tidligere ejer og jeg tog på motorkontoret sammen og foretog denne afregistrering (det var hans kone der stod som ejer, så hun var også med). Pladerne skulle afleveres og gebyret var 100 EUR.

Det virker til at blive noget mere besværligt hvis dette først kan foretages efter indregistrering i DK. Dog ikke umuligt, men afhængigt at en stor velvilje fra sælgers side.

Sv: Ny GTV hentet 25.03.2015 13:48 #17817

Peter Meldgaard Jacobsen skrev:
Den tidligere ejer og jeg tog på motorkontoret sammen og foretog denne afregistrering (det var hans kone der stod som ejer, så hun var også med). Pladerne skulle afleveres og gebyret var 100 EUR.

Ja, sådan har vi også tidligere gjort uden de store problemer.

Peter Meldgaard Jacobsen skrev:
Det virker til at blive noget mere besværligt hvis dette først kan foretages efter indregistrering i DK. Dog ikke umuligt, men afhængigt at en stor velvilje fra sælgers side.

Ja, de store overtalelsesevner skal godt nok tages i brug, og jeg forestiller mig at det bliver endog meget svært at få sælgerne med på det.
John Sahl
1998 166 3.0 V6 24V Q2

Sv: Ny GTV hentet 25.03.2015 14:05 #17818

Den procedure lyder meget besværlig. Hvis nu bilen IKKE skal indregistreres straks i andet land, men blot hjemtages eller skal gennem større årelang renovering først ? - så kan sagen ikke lukkes og en italiener står tilbage med problemer overfor det lokale motorkontor. Det tror jeg ikke en privat sælger dernede tør indlade sig på.
Torben
Tid til at oprette siden: 0.06 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark