Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Gummiliste ved døren

Gummiliste ved døren 06.11.2011 11:50 #5964

Hej Alle spider
Jeg har fået et problem med en gummiliste ved min V. dør.
På stolpen hvor en del af låsemekanismen sidder, altså bag til i døråbningen og som slutter til dørbladet er itu.
Det betyder at når jeg skal åbne døren s
rører jeg ved gummilisten og derved trækkes den fri af de 4 knopper den presses ind over når den er korrekt monteret. I gummilisten sidder der 2 fiberlæber som normalt er så stramme at de låser bag de knopper som de er monteret på, det er dem der er knækket.

Jeg har forsøgt at skaffe sådant en fy via min lokale Alfa forhandler, men han oplyser at det ikke kan skaffes.

Har nogen et forslag til hvor jeg kan finde sådant en gummi Svend?

Har vedhæftet et fotos
Gummi liste.jpg

Sv: Gummiliste ved døren 06.11.2011 13:34 #5966

Har du kigget hos Stelvio?

Sv: Gummiliste ved døren 19.04.2012 19:31 #7091

Ved godt at det er et halv gammelt emne, men vil mege gerne høre om du har fundet en løsning?
Min GTV er nemlig begyndt at gøre det samme:S

Sv: Gummiliste ved døren 20.04.2012 06:29 #7092

Sidste år skiftede jeg gummilisten netop fordi pvc skinnen inden i listen var blevet deform ud for de tappe der holder listen. Det blev godtnok en komplet liste men så vidt jeg husker kostede den ikke voldsomt meget. Den blev købt hos Alfa i Herning.

Flemming

Sv: Gummiliste ved døren 25.04.2012 10:34 #7124

Hejsa,
Det er jo nærmest en slidtage del på en GTV, specielt hvis man skal sætte små børn på bagsædet
De kan fås her:
ricambi.alfisti.net/product_info.php?inf...---Spider--916-.html

/Claus

Sv: Gummiliste ved døren 25.04.2012 15:51 #7126

Henrik Hugger skrev:
Hej Alle spider
Jeg har fået et problem med en gummiliste ved min V. dør.
På stolpen hvor en del af låsemekanismen sidder, altså bag til i døråbningen og som slutter til dørbladet er itu.
Det betyder at når jeg skal åbne døren s
rører jeg ved gummilisten og derved trækkes den fri af de 4 knopper den presses ind over når den er korrekt monteret. I gummilisten sidder der 2 fiberlæber som normalt er så stramme at de låser bag de knopper som de er monteret på, det er dem der er knækket.

Jeg har forsøgt at skaffe sådant en fy via min lokale Alfa forhandler, men han oplyser at det ikke kan skaffes.

Har nogen et forslag til hvor jeg kan finde sådant en gummi Svend?

Har vedhæftet et fotos
Gummi liste.jpg

De gummilister kan skam stadig skaffes, de er ikke udgået
Henrik
Giulietta 1750 TBi Veloce TCT
Fiat Punto Evo 1.4 16V Multiair 105hk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.08 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark