Søren Grøndberg skrev:
Hvorfor købte du den ikke med en større motor, så kunne du også mærke den udmærkede undervogn 159 ellers har ??? Eller i TI model ??? Den er ikke så ringe endda
På Bilbasen er der ellers en GTV 2.0 V6 til en fin pris i grøn og den har været til salg et stykke tid
Min prioritet var en servicemæssig stand, som ikke krævede meget arbejde nu og her. Og rimelig pæn med originalt udstyr, som markedet kender, så den nogenlunde hurtigt kan sælges igen. Inden for budgettet var der hverken TI'er eller 3.2'er på markedet, der kunne møde de andre kriterier IMHO
Den viste GTV så jeg godt. Brembo kalipre m. skiver fra 3.0 V6 er jeg helt med på, men ikke gevindundervogn og de vældig store fælge. Kombinationen af netop den grønne og sennepsgule sæder bryder jeg mig heller ikke om. Og så vil jeg under alle omstændigheder foretrække en Ph. 2 pga dens kraftigere ABS controller, interiør, betræk mv. Der var en tilsvarende GTV V6 TB på Sardinien i vinter, men den var nærmest hullet i karosseriet og motoren lød ikke godt.
Nu må vi se, hvad der dukker op hen ad vejen, presset for at finde en er i det mindste mindsket. I min søgning efter en midlertidig var jeg da helt tændt på en rød 156 med sort læderindtræk mm som midlertidig bil. Den havde desværre bare for mange udestående reparationer til prisen og jeg hverken lyst, tid eller faciliteter til at lave det meste selv