Tak for diverse svar indtil nu. Jeg går videre med Jeres forslag.
Instruktionsbogen siger intet om hydraulikolie til kalechesystemet.
Men, jeg har nu selv fundet ud af ved at nærlæse min engelske rep.manual under udskiftning af hydraulikolie, at den hedder Tutela GI/R olie. Videre, at den kan købes ved CB-auto i Ribe, der har den på lager.
Den opfylder ISO VG 22, hvilket betyder en CST-viskositet på 22 ved 40 graders Celcius.
Jeg kan se på de links til engelske alfa-sider, I har sendt mig, at disse problemer med kalecher og hydraulikolietype ikke er ukendte.
Det er rigtigt, at det ikke er optimalt bare at efterfylde reservoiret, men som nødhjælp her i sommertiden kan det vel gå, så kalechen kan fungere, indtil den utætte cylinder er skiftet eller tætnet.
Der er ikke tvivl om, hvor utætheden er. Det kan tydeligt ses, at pakningen, hvor stempelstangen kommer ud af cylinderen er utæt, så olien siver ud her, når der er tryk på systemet.