Hej Mugge
Mange tak, for alle de posetive svar ang. alfa 916
Første gang jeg så model 916 LIVE var til et alfa romeo træf i Hillerød, og den var knald gul og jeg syntes at det var den flotteste nyèr model og mest tidløse model alfa havde produceret længe efter min mening
Jeg syntes også at alle alfaèr ( næsten ) før FIAT kommwer ind og overtager alfa er tidløse ikoner
Jeg sagde til min kone da jeg så den gule Spider 916, at sådanne en kunne jeg også tænke mig og dertil svarede hun at det kunne jeg også men først når vi får råd til sådanne en bil for det er jo en ekstra udgift
Tiden gik og pludselig syntes min kone at vi havde råd til Spideren og jeg jublede selvfølgelig som en lille dreng. Vi var i Silkeborg og så på en sort 3,0 v 6 Spider kun kørt 58. ooo km. det var ikke sagen min kone så en sølvfarvet med sort læder 2,0 t,spark den var lidt falmet på motorhjelmnen og der skulle ny bagrude til da den var itu
Så jeg var jo stolt som en pave da jeg havde vores Spider 916 med første gang og så blev mødt af ældre ALFISTER og så fik den slynget i hoved at det bare var en FIAT med alfa logo
Jeg ville bare se om man havde ændret holdninger til alfa modeller der var produceret efter at alfa var blevet overtaget af FIAT
og det ser det heldigvis ud til