Hej
Jeg har et problem med min 156 JTS (ved det, fuldstændig uhørt
)
Den får pludselige "flip", hvor motorlampen blinker vildt, og motoren dårligt kan trække. Fejlkoden den smider er P0261, "Cylinder 1 injector circuit low".
Så triller jeg lidt videre, og pludselig trækker motoren fint igen i nogle sekunder, for derefter næsten at gå i stå igen.
Det kan selvfølgelig godt være indsprøjtningsdysen selv, der er noget galt med - men min mistanke retter sig mod ledningsnettet, som tidligere har givet mig bøvl. Specielt de to store multikonnektorer bagerst i motorrummet.
Jeg har allerede erstattet nogle af forbindelserne med SuperSeal-konnektorer, men ikke dem alle. Så før jeg begynder at skille for meget ad for at grave mig ned under indsugningsmanifolden, vil jeg prøve samme øvelse med forbindelserne til indsprøjtningsdyserne.
MEN: ...Hvad for nogle af benene er det lige det er? Jeg har kigget i min kopi af eLearn, men jeg kan simpelthen ikke finde den side, hvor der står pinout på multikonnektorerne. Så vidt jeg husker fra sidste gang, var der nu heller ikke altid den store sammenhæng mellem diagrammet og virkeligheden.
Så: Er der nogen, der har diagrammet liggende - eller kan sige mig hvor jeg kan finde det? Eller har andre gode ideer til at løse problemet?
Og som sidespørgsmål: Er det kun min egen kopi af eLearn, der er noget nær umulig at finde rundt i? Døde links, manglende beskrivelser etc. etc.? For mig er manualen noget nær ubrugelig, men måske har jeg bare fået fat i en dårlig version.