Lige for at afslutte denne (forhåbentligt).
Efter et Italiensk eventyr med mange fine billeder af et komplet bagtøj i god stand til 3000kr + forsendelse 1000kr hvor det viste sig at pakken kun vejede 18kg og derfor ikke kunne være et komplet bagtøj. Er returneret uden at blive åbnet.
Har jeg søgt på diverse fora som beskriver at det er samme bærearme som anvendes på på diverse modeller både forhjulstræk og 4 hjulstræk, dog med den forskel at den til Q4 er forstærket et sted.
Jeg tænktes jeg prøver lykken og bestiller begge arme hos Becker.dk (Randers) som jeg har gode erfaringer med. Da jeg nu ser efter hvilke modeller de passer til viser sig nu min model 3.2 Q4 SW hvilket jeg sværger på ikke var tilfældet da jeg søgte første gang.
De blev bestilt og er modtaget. Dog manglede en løsdel til det ene, hvilket jeg selvfølgelig her brokket mig over (venter på svar) jeg tror dog ikke det er beckers fejl, men en fejl der er sket tidligere i kæden.
Nu håber jeg bare at jeg snart modtager den manglende del og at det hele passer så jeg kan få synet den.