Jeg tror, at det er en opgave for en autoelektriker eller et Bosch-værksted.
Hvis den periodiske lave spænding kan aktivere et simpelt 12V-relæ, kan du etablere en midlertidig løsning, hvor den tynde ledning til startrelæet kun aktiverer et relæ, der giver 12V fra batteriet til startrelæet.
Nååh ja, undskyld, du skriver jo også klart og tydeligt 2,2 JTS i overskriften . Men de problemer, du beskriver der, har jeg ikke noget bedre bud på, end Erik S-H
Jeg håber stadig nogen kan hjælpe. Det er jo lidt som at give op hvis der skal et værksted ind over. Gad vist hvad de vil gøre?
Jeg vil lige overveje ideen om at indskyde et relæ til en mere pålidelig strømkilde. Tak for det forslag. Kan man forestille sig at det giver en fejlmelding til Body Controle Module?
I henhold til eLearn så får starteren sin relæspænding fra ratlås kontrollen
Så hvis der periodisk kommer for lav spænding til starter relæet er det nok en fejl i modulet eller i ledninger til og fra modulet