Tak for alle tips. Jeg endte med at købe et sæt Supersprint bagpotter og et Supersprint mellemrør. de 2 potter er godkendte, men det er mellemrøret ikke, da det mangler mellempotten som originalt er en del af mellemrøret.
For at (forhåbentligt) undgå problemer ved et syn har jeg valgt at købe en lille mellempotte og montere på det afkortede mellemrør. Mellempotten er fra Vibrant.
Alle dele er i rustfast stål og super flot udført.
Prisen for det hele løb op i ca. 14.500kr og er købt i Danmark hos henholdsvis Astina.dk (Supersprint) og Qualitec.dk (Vibrant + div. dele). Jeg fandt ingen besparelse ved at gå udenlands. Prisen synes jeg er rimelig for et rustfast system sammenlignet med originalt (jeg mener prisen for 1 bagpotte ligger omkring 3.500kr, så 2 af dem og et mellemrør m. potte anslået 5.500kr = 12.500kr)
Største udfordring er at finde dele som passer i diameteren, da det originalt er 2.75". De fleste dele er enten 2.5" eller 3.0", men jeg fandt nogle overgangs stykker så jeg kunne montere mellempotten som er 3.0" i begge enderne. Mellemstykkerne er svejst på mellempotten for at reducere antallet af spændebånd, hvilket jeg her fået en lokal smed til (rustfast svejsning selvfølgelig). Alle dele passer perfekt og var let at montere.