Jeg havde for et par uger siden min Giulietta på lift. Lige bag motor/gearkasse er nogle store bilte på rammen som holder motor/gearkasse, der sætter du de forreste arme.
Bagenden har nogle store beslag lige foran hjulophængene, der skal de bagerst arme sættes. Sørg for at forenden (den tungeste del af bilen) ikke hænger for langt frem.
Oliefilteret sidder lidt forskud for midten af motoren - det er ikke let at lokalisere. Du skal have bundpladen under motoren af, for at tappe gammel olie af.
Min er en benzin, så jeg har ikke brændstoffilter, men normalt sidder det på pladen mod kabinen. Jeg ved ikke om det skal udluftes, men normalt er der en ventil i bunden af filtret til at tømme vand ud af filtret.
Luftfiltret sidder i højre inderskærm bag kofangeren - man skal have plastforingen af (det er ikke let). Kabinefiltret sidder i højre fodrum forrest.
Tværrillede dæk har det med at danne "hæl og tå" på baghjulene. Hvis man skifter for- og baghjul med 5-6000 km plejer det at gå. Min G kører på Michelin Pilot dæk, de har ikke dannet "hæl og tå slid" i de formentlig ca. 40.000 km de har siddet på bilen.