Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: 147 gta tuning

147 gta tuning 19.06.2017 12:33 #25969

hej alle sammen jeg søger en som måske kan huske en herre som havde noget kompresser til salg til en 147 gta eller gt 3.2 v6 snakkde da osse med ham men han ville ik sælge alligevel det var i et alfablad for nogle år siden ...grunden til at jeg leder er at jeg har bestemt jeg vil ha konpresser på min gta som kun kører om sommeren så der er tid nok til at fabrikere over vinteren og helst ikke den bagmonterede novitech men den fronmonterede polske måde
har researchet meget på området skal sån set kun bruge beslaget så er der rig mulighed for at finde alt det andet som er dokumenteret ret godt og lige til og ja den polske alfa side ser ud til at ha det jeg skal bruge meeen
der er prøvet at kontakte dem mange gange over de sidste par år men ingen respons hverken på facebook eller alfaklubben webmaster hvis Ingen lige ligger inde med et bid af info omkring den herre og det emne ja så må jeg jo i gang med at lave det beslag selv træls når man ved at man kan få et kit der kan boltes på
og grunden til at jeg ikke lige kigger på novitechs er at jeg godt kan gøre det noget billigere end de knap 50000kr hvis de i det hele taget laver dem mere

Sv: 147 gta tuning 24.06.2017 10:22 #25991

Hvis du begynder at tune på en bil , så husk at få mekanisk spær i bilen også , hvis det ikke allerede er monteret, hvis ikke så start med det .

Hvis du montere spær er det ikke sikkert du føler for tuning.

Sv: 147 gta tuning 24.06.2017 21:00 #25995

Der er monteret spærre diff på den og en verden til forskel at køre i på den gode måde og div andre af dens børnesygdomme er osse fixet så mangler kun lige den lille del af at finde ud af om den herre der havde de ting til salg stadig husere på forummet .. Det tyder ikke på det indtil videre ..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.14 sekunder

Banner

© 2008-2017 Alfa Romeo Klub Danmark